Technisch support nodig, zo bereikt u ons

-Meld uw supportverzoek eenvoudig aan door het INVULLEN van de onderstaande gegevens
-Geef duidelijk aan door middel van [ja] of [nee] voor welk onderdeel u support nodig heeft
-Na verzending van dit formulier krijgt u een automatische melding te zien dat uw aanvraag succesvol is verstuurd
-Uw supportverzoek wordt middels geautomatiseerde mail vanuit ons Zendesk ticketsysteem bevestigd dat uw aanvraag door onze supportmedewerkers is ontvangen en wordt beoordeeld. Houdt uw mail dus in de gaten.
-Na ontvangst van de geautomatiseerde mail vanuit ons ticketsysteem kunt u eenvoudig bestanden (foto's / video / job-backup) uploaden.
-Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw verzoek.
-Houdt uw email dat u hieronder invult voor verdere correspondentie over uw ticket vanaf nu goed in de gaten.

Let op:
Bestanden (foto / video / job-backup) kunt u als bijlage toevoegen in de eerste mail (ontvangstbevestiging) die u
ontvangt op het door u aangegeven e-mailadres. 


Openingstijden Helpdesk Support:
Maandag t/m donderdag: 8:30 tot 15:30
Vrijdag: 8:30 tot 12:00 uur.

 

[*] Verplicht