U heeft CAD/CAM-support nodig, zo werkt het:
-Meld uw supportverzoek eenvoudig aan door het onderstaande formulier volledig in te vullen.
-Geef duidelijk aan door middel van [ja] of [nee] voor welk onderdeel u support nodig heeft.
-Na verzending van uw supportverzoek krijgt u een melding te zien dat uw aanvraag succesvol is verstuurd.
-U ontvangt vervolgens een geautomatiseerde mail van ons ticketsysteem dat uw aanvraag door onze supportmedewerkers is ontvangen en wordt beoordeeld. Houdt uw mail dus in de gaten.
-Na ontvangst van de geautomatiseerde mail kunt u eenvoudig bestanden (foto's / video / job-backup) uploaden.
-Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw verzoek.
-Houdt uw email voor verdere correspondentie over uw ticket vanaf nu goed in de gaten.

Let op:
Bestanden (foto / video / job-backup) kunt u als bijlage toevoegen in de eerste mail (ontvangstbevestiging) die u
ontvangt op het door u aangegeven e-mailadres. 


Onze helpdesk is bereikbaar van:
maandag t/m donderdag: 8:30 tot 15:30
vrijdag: 8:30 tot 12:00 uur.

 

[*] Verplicht